Dzieki malym zakupom, wspierasz wielka sprawe.
„Podaruj Dzieciom Slonce” rusza juz po raz czternasty




1 wrzesnia 2012 rusza po raz czternasty „Podaruj Dzieciom Slonce” – wspólna akcja firmy Procter & Gamble oraz Telewizji POLSAT. W tegorocznej edycji, organizowanej pod haslem „Maly zakup, wielka sprawa”, wezma udzial nastepujace marki P&G: Vizir, Ariel, Bonux, Lenor, Fairy, Dreft, Wella, Naturella, Gillette, Blend-a-Med, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Pampers, Always. Czesc zysku z ich sprzedazy zostanie przeznaczona na pomoc chorym dzieciom znajdujacym sie pod opieka Fundacji POLSAT. Dotychczas na ten cel zebrano ponad 61 milionów złotych.

Warszawa, 1 wrzesnia 2012 r. – Po raz czternasty juz startuje „Podaruj Dzieciom Slonce” - pierwszy i jeden z najwiekszych w Polsce programów marketingu spolecznie zaangazowanego organizowany wspólnie przez firme Procter & Gamble i Telewizje POLSAT. Konsumenci moga wziac udzial w akcji kupujac w okresie od 1 wrzesnia do 24 grudnia 2012 roku produkty 14 znanych i lubianych marek P&G: Vizir, Pampers, blend-a-med, Gilette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Naturella, Always, Dreft i Wella. Produkty te beda oznaczone popularnym symbolem akcji - zóltym sloneczkiem. Czesc zysku z ich sprzedazy P&G przeznaczy na leczenie i rehabilitacje chorych dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku srodki zbierane sa pod haslem „Maly zakup, wielka sprawa”.

Mechanizm programu jest bardzo prosty i pozwala kazdemu z nas wlaczyc sie w akcje niesienia pomocy chorym dzieciom. Wystarczy jedynie w trakcie codziennych zakupów siegac po produkty biorace udzial w tegorocznej edycji „Podaruj Dzieciom Slonce”. Zakup pasty do zebów czy proszku do prania oznaczonych zóltym sloneczkiem automatycznie przelozy sie na srodki, które sfinansuja leczenie chorych dzieci znajdujacych sie pod opieka Fundacji POLSAT. Dla wielu podopiecznych Fundacji zebrane w ten sposób srodki sa jedyna szansa na poprawe stanu zdrowia. Wlasnie dlatego tegoroczna edycje organizujemy pod haslem „Maly zakup, wielka sprawa”. – mówi Malgorzata Mejer, PR Manager w firmie Procter & Gamble.

Srodki zebrane w ramach dotychczasowych edycji pozwolily nam pomóc 6 974 podopiecznym naszej Fundacji. Jednakze w naszym otoczeniu nadal nie brakuje chorych dzieci, których rodzice nie sa w stanie sfinansowac kosztownych terapii medycznych. Z codziennej pracy Fundacji wiemy, ze dla kazdej rodziny dotknietej takim problemem jest to bardzo ciezka sytuacja. Dlatego goraco zachecamy do wsparcia czternastej edycji „Podaruj Dzieciom Slonce”, gdyz kazda zlotówka pozyskana w ramach akcji jest niezwykle istotna i pozwala nam docierac z pomoca do kolejnych dzieci. - podkresla Elzbieta Zajacówna, wiceprezes Fundacji POLSAT.

W ramach dotychczasowych trzynastu edycji „Podaruj Dzieciom Slonce” zebrano lacznie ponad 61 milionów złotych. Pieniadze te zostaly w calosci przeznaczone na zakup leków i sprzetu medycznego.
W latach 1999-2007 dochód z akcji przeznaczony zostal na rozwiazanie konkretnych problemów placówek pediatrycznych. Wspólnie wyposazylismy 232 oddzialy dzieciece i osrodki specjalistyczne.
Za te sume Fundacja POLSAT zakupila miedzy innymi nowoczesna aparature medyczna wykorzystywana do leczenia chorób nowotworowych u dzieci oraz sprzet ratujacy zycie i zdrowie wczesniaków i dzieci poszkodowanych w wypadkach. Pomoc otrzymaly takze dzieci niewidome i niedowidzace, które skorzystaly z dofinansowania na zakup sprzetu rehabilitacyjnego oraz specjalistycznych pomocy dydaktycznych. Za srodki zebrane podczas akcji Fundacja stworzyla miedzy innymi pierwsze w Polsce Dzieciece Centrum Oparzeniowe przy Uniwersyteckim Szpitalu Dzieciecym w Krakowie, a takze wsparla rozbudowe Oddzialu Hematologicznego Dzieciecego Szpitala Klinicznego w Lublinie. W latach 2008-2011 zebrane srodki zostaly przekazane na leczenie, rehabilitacje, zakup sprzetu medycznego i rehabilitacyjnego dla 6974 chorych dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT.

Fundacja POLSAT od 15 lat pomaga chorym dzieciom poprzez zakup specjalistycznego sprzetu medycznego oraz lekarstw niezbednych do ratowania zdrowia i zycia. Pieniadze przeznaczane sa na zabiegi, operacje, terapie i rehabilitacje. Do dzis Fundacja objela swoja pomoca 18 626 malych pacjentów i wsparla finansowo 1100 szpitali i osrodków medycznych w calym kraju, które zostaly wyremontowane lub wyposazone w nowoczesny sprzet medyczny. Akcja „Podaruj Dzieciom Slonce” daje kazdemu z nas szanse wsparcia dzialalnosci Fundacji POLSAT. O rozdziale srodków decyduja wladze Fundacji wraz z gronem ekspertów medycznych.

Misja Procter & Gamble jest poprawianie jakosci zycia konsumentów na calym swiecie poprzez dostarczanie produktów i uslug o najwyzszej jakosci oraz poprzez dzialalnosc spoleczna, która stanowi integralny element strategii firmy. Odpowiedzialnosc spoleczna przejawia sie we wszystkich obszarach dzialalnosci firmy, poczawszy od innowacyjnych produktów, poprzez zarzadzanie zasobami ludzkimi, po angazowanie sie w dzialalnosc spoleczna. Wrazliwosc P&G na potrzeby ludzkie wynika z glebokiego rozumienia potrzeb konsumentów oraz dazenia do poprawy jakosci ich zycia. Firma wspólpracuje z wieloma organizacjami pozarzadowymi i angazuje sie w projekty, których celem jest wsparcie lokalnych spolecznosci i niesienie pomocy dzieciom znajdujacym sie w trudnej sytuacji zyciowej.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej www.podaruj.pl oraz profilu akcji na Facebooku.

Kontakt/dodatkowe informacje:

Malgorzata Mejer
Procter&Gamble
Tel. 022 670 85 10
E-mail: mejer.m@pg.com

Edyta Zadka
Twenty Four Seven PR Sp. z o.o.
Tel. 022 279 11 24, 512 363 820
E-mail: edyta.zadka@247pr.pl